Her i huset bugner det fortsatt av julekaker, marsipan og sjokolade som jeg tipper vil forsvinne i løpet av uka. For de fleste er jul en tid for ekstra god mat og utskeielser – noe jeg mener absolutt kan gjøres med nytelse og god samvittighet! Jeg har også kost meg med en god del ting som ikke er en del av min hverdagskost men dette er ikke uten sine konsekvenser, og det skal ikke mange dager før jeg begynner å kjenne det i kroppen.

Jeg har aldri vært en stor tilhenger av nyttårsforsetter, men synes det er utrolig godt etter jul å gi kroppen en skikkelig reset. Her snakker jeg ikke om et kortsiktig slankekur eller detox program, men heller å gi kroppen en pause fra mat som tapper meg for energi, påvirker fordøyelsen og gjør at jeg ikke føler meg helt på topp.

Leter du etter en sunn måte å starte det nye året som ikke involverer slanking og kaloritelling? Dette programmet er spesielt utviklet for å redusere betennelse, forbedre fordøyelsen, øke fettforbrenning, avdekke eventuelle matintoleranser, roe ned immunforsvaret, øke energi og stabilisere blodsukkeret.

Her kommer 10 av de beste fordelene ved å gjøre en 30-dagers reset. Disse er basert på både min personlig erfaring og feedback fra mange av mine klienter som har gjennomført programmet. Alle erfaringer er selvsagt ikke like, og jeg kan nesten garantere noen få vanskelige dager i starten, men jeg lover også at hvis du forplikter deg til disse 30 dagene og virkelig gjør jobben kan livet ditt endres. Helt sant!

Jeg setter i gang selv etter nyttårshelgen og vil gjerne ha deg med!!

HER kan du finne flere detaljer om programmet.

 

 

10 GRUNNER TIL Å GJØRE EN 30-DAGERS RESET:

  1. Bedre søvn. Det finnes ingenting bedre enn å våkne uthvilt med et smil.
  2. Jevn energi. Bare glem de dagene der din energi svinger opp og ned som en berg og dalbane.
  3. Farvel til fordøyelsesbesvær! Ikke mer rumling, oppblåsthet, luftsmerter og treg mage.
  4. Du vil bli lykkeligere. Når blodsukkeret er stabilt blir livet gladere. Punktum.
  5. Adjø til hjernetåke og dårlig konsentrasjon.
  6. Du lærer forskjellen mellom emosjonell sult og reell sult. Reell sult – altså behovet for næringsrik mat som gir kroppen de riktige signaler om det er på tide å spise – ikke den tankeløse spisingen som skjer når du er stresset eller distrahert
  7. Du vil drikke mer vann.
  8. Du vil få i deg masse grønnsaker.
  9. Du får oppleve ekte viljestyrke. Når vi balanserer kroppens hormonelle responser ved å spise riktig mat, blir de riktige meldinger levert rundt omkring i kroppen vår. Ingen selvkontroll kreves!
  10. Du lærer MYE om deg selv.

 

De aller fleste opplever også at klærne blir løsere, og det er jo en naturlig bieffekt av å gi kroppen drivstoffet den trenger for å fungere optimalt!

GODT NYTTÅR!!